13 Mars, 2011

Min söndag har bestått av plugg. På onsdag har vi nationelltprov i kemi. KEMI I TELL YOU! Jag känner ett djupt hat mot kemi och skulle mycket hellre vilja ha biologi eller fysik, men jaja.

Tiden går ganska segt just nu. Jag vill ha ett mail från YFU där det står lite information om vilka dalstater jag möjligtvis kommer hamna i! Längtar, längtar, längtar. Det sjuka är att jag verkligen kan hamna precis vart som helst. Allt från varma Texas till...icke-varma Washington? Haha.
Idag fyller i alla fall min bror hela 21 år. Grattis till honom!
Ska fortsätta lyssna på Janet Jackson och sedan fira Victor. Är riktigt hungrig - så lite käk sitter fint!


Kommentarer
Postat av: Anna

Kommer du hamna i Kekoskee? :D

2011-03-16 @ 17:32:57
URL: http://motohealing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0