för en minut sen var du min

Onsdag. Ganska så seg dag i skolan... hängde lite med Ebba efterråt, sedan åkte jag och Julia till Thoren Business School i Gävle för att kika lite. Är faktiskt ganska så intresserad av börja på handel! Får se hur det blir... Står mellan media och handel nu i alla fall. Eller humaniora också kanske? Det återstår att se på fredag när jag ska dit.
Sedan på kvällen blir det Club Heat... Sean Banan ska tydligen vara där. Kommer antagligen massa pubertetsmongon/p13or och kommer sjunga (skrika) till "skapa rumpa" hela kvällen. Men äh, lite får man väl tåla, hehe.

Nu ska jag fixa mig för kvällen och sedan sova. Hörs!



Står i din port - står bara still
För en minut sen var du min
en tredjedel av den jag var går hem
för en är krossad, en är din
det här är slutet på vår film.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du och jag måste ses nån dag! Jag tjatar, men vi har inte träffats på hundra år ;Q

2011-01-27 @ 10:00:37
URL: http://motohealing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0