Hopp är en illusion, att falla är tradition

Vaknade och kände mig krasslig, så tog en ipren och gick och la mig igen. Blev en hemmadag med "plugg".

Jag känner ett sånt otroligt behov av att åka bort just nu. Jag borde utnyttja tiden jag har kvar i Sverige innan jag åker till USA, men jag känner att denna lilla stad jag bor i har absolut inget att erbjuda. Ta mig till Thailand, England, Italien eller vad som helst, just nu bryr jag mig inte. ... jag känner den postivita stämningen sprida sig när jag skriver detta, haha. Men ne ibland behöver man komma bort och detta är verkligen en sån tid. För helt seriöst, man vet att ens liv står still när dagens höjdpunkt är att äta nudelsoppa med chilismak. Då är det illa på riktigt. I veckan är det plugg, träning och antagligen öppet hus på Thoren business school på torsdag.

Btw, världens skönaste feel good låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0