från och med Du

Jag...

... har ingen aning om vilket gymnasium jag vill gå.

... är faktiskt lite sugen på Thorén Business School.

... är grymt fotosugen.

... vill att mitt knä ska bli normalt igen.

... är otroligt trött på snön.

... ska snart äta pizza.

... ogillar känslan man får efter ätit en pizza. Men det skiter man väl i :D

... gillar att sova länge.

... vill ha en ärlig pojkvän som vet skillnaden på rätt och fel.

... SKA göra om min blogg den närmsta tiden.

... längtar till USA.

... funderar på hur mitt liv kommer se ut om ett år.

... prioriterar aldrig se saker jag brukade älska att göra förut.

... funderar på att börja äta kyckling efter 4 år som vegeterian, haha.

... vill ha lite omväxling och bort från denna stad.

... har dock världens finaste vänner.



... diggar halsduken jag har på den sexiga bilden.

... vill åka och uppdatera min garderob.

... ska ta upp gitarrspelandet igen.

... är också grymt sugen på att börja spela något nytt instrument. Kanske trummor eller elbas.

... ogillar dryga spotifyreklamer.

... insåg att precis klockan är halv 4.

Ne, nu ska jag äta pizza.


Kommentarer
Postat av: TUVA ALICIA - MODEBLOGG

Alltså fan vilket fett år vi kommer ha! (SHIT vad jag har kollat för mkt på Rebecca & Fiona hahah) DU måste btw titta på det! Det bara skriker Elin om det! Det tar ett eller två avsnitt innan man kmr in i det, men sen e man FAST!

2011-01-23 @ 18:33:50
URL: http://tuvaalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0