HÖghghöghfhg..! *hostar som en pensionär*

Jäkla förkyldning som aldrig går över! Är förkyld x2000 och vaknade med migrän. Uuuunderbart. Men har i alla fall skrivit på min NO-uppsats och jobbet matte, så har inte varit helt värdelös, haha. Men jag hoppas verkligen att förkyldningen går över tills på torsdag...för då ska jag nämligen till Gotland med min kör!
Fick reda för någon dag sen att Tuva ska också åka som utbytesstudent till USA 2011/2012. Så sjukt härligt att vi båda kommer få uppleva det tillsammans! Inte i samma stat dock, men skönt att veta att båda är i USA samtidigt, hehe ;)
Nu ska jag fortsätta på min NO-uppsats, dricka lite te för halsen och sen kanske titta på någon film. Tittade på The Last Song igårkväll, sjukt fin film.

Ohh det går inte att ladda upp bilder. Synd för er då, blogg.se. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Tuva S

och hur fan vet du att vi inte kommer hamna i samma stat? ;) man ska aldrig säga aldrig!

2010-09-13 @ 18:59:32
URL: http://tuvaalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0