Remember...nothing suits me like a suit.

Har blivit förkyldning. Inte kul. Min hals gör sjukt ont och jag fryser konstant. Jaja, that's life. Idag har jag pluggat lite, tittat på TV och druckit en massa te. Ganska så mysigt faktiskt :)
Nästa fredag ska jag på YFU-intervju om ett utbytesstudentår i USA. Är lite nervös, men går nog förhoppningsvist bra. Vill så sjukt mycket bli antagen! Tänk er...Amerikansk kultur, high-school, school-spirit, snacka engelska hela dagarna, träffa nya människor osv. Gaaaah! HAHA.

Snart ska jag titta på vänner, christine och how i met your mother. Ja, jag gillar att titta på TV. HAHAHA, det lär precis som att min skrivbordsstol fjärtade. HAHAHA...åhh... jag är trött. Plus att jag är sjukt sugen på pizza. Och Cola! Ohhhh underbara cola... kan någon ge mig? HAHA.. jag tror jag har feber. Ska sluta skriva nu. Snart. NU......(fisk). Jag tror verkligen jag har feber. Min brorsa frågade mig precis "..vafan är det för fel på dig?" HAHA. åhh.. min hals.


                                       Jag ♥ Barney.

Kommentarer
Postat av: Emelie

även att jag sitter och skrattar för du sa det där om stolen hahaha

2010-09-02 @ 18:08:16
Postat av: ellen

hahaha I loooove barneyyyy!!! :D:D han e sååå bra ;) my kind of man ;)

2010-09-02 @ 18:48:49
URL: http://ttthinkabouttit.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA åh elin cp.

2010-09-04 @ 12:23:03
Postat av: ellen

men elin, nu ligger du efter i uppdateringen ;)

2010-09-07 @ 18:04:22
URL: http://ttthinkabouttit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0