my fannypack babyyyy

Känner mig väldigt skrivsugen men kommer endå inte på något att skriva om. Hårt att vara människa ibland asså. Ska vi köra på en sån där hederlig gammal lista? ... sure do!

Är otrohet okej? Självklart! ... ne det är det inte.  

Hemmafest eller krogen? Har inga personliga erfarenheter sååå.. vi kör på krogen!  

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? min snygga vägg

Vad var det senaste du såg på tv? Theeee Siiimpsoooooon *nynnar på introt*

Bortsett från datorn, vad hör du just nu? hmm..absolut ingenting. HAHA.

När var du senast utomhus och vad gjorde du då? för några timmar sedan när jag traskade hem från pappa.

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? "Du har varit väntad Elin. Det står gratis cola i kylen och TVn är din. Enjoy!"

Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Oh yes. USA har jag bestämt mig för, och England skulle inte vara så dumt heller.

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? hmm..hmm..jag vet faktiskt inte. *kreativ_tjej*  
 
Tycker du om att dansa? love it! :)

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? Så många svar, så lite tid! Ne, men göra mig själv till ledande diktator. HAHA, världen skulle bli en sån underbar plats.

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Först skulle jag åka och SHOPPA allting jag inte hade råd med tidigare. Kunde bara gå runt i affärer och "hmm..den tröjan var fin...jag tar den i tre olika färger. HEHE!" Sedan köpa en lägenhet i New York. Skänka lite pengar och ge till ma homies/family.. och.. leva livet, typ. jepp. 

Berätta något om dig själv som folk inte känner till? Jag.. älskar att laga mat, men tycker det är skittråkigt att baka. HAHA GUD VAD ROLIGT FÖR ER ETT VETA, VA VA VA?

Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför? Jag skriver ju inte 100 % om mitt privatliv.. mest ytliga tankar eller funderingar om saker och ting. Kommer nog bli mer seriös när jag drar till USA.. eftersom mina vänner/familj vill veta om mitt liv osv. Men kommer kanske endå inte "Inatt låg jag i fosterställning och hulkade i 4 timmar eftersom en viss person sa det, och sedan hände det, och jag tycker detta om den person eftersom hon/han sa det" osv. Jag tror ni fattar, HAHA. Sen skriver jag inte så värst mycket om kläder och sånt... det händer väl... men ja. Gud vaf mycket jag skriver. nu går vi till nästa fråga. Punkt. 

Tror du att du fortfarande bloggar om två år? Ja, det gör jag nog (:

Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg? Ne, man måste nog umgås med personen för att lära känna den på riktigt...

Hur många bloggar läser du? Mina kompisars bloggar, dom "kända" och några resebloggar. En hel del, alltså!

Nu är klockan 00.09 och jag börjar bli trött. ZzzzZzzz. Imorgon (idag) är det söndag och då blir det städning, plugg och chillaxa. Ser inte fram emot måndagen.. men vem gör det liksom? Haha. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: ibba

JAG DÖR AHAHAHAHAHAHHA FOSTERSTÄLLNING I FYRA TIMMAR!

2010-10-03 @ 00:18:45
Postat av: CeciliaAnn

Haha. Aaah, det brukar jag göra :P Haha, såg du Smosh senaste video? xD

2010-10-03 @ 13:11:57
URL: http://ceciliaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0