Sneaky bitch knows karate

Imorgon är det skola igen och jag har lite smått ångest. Efter ca 6 veckor i skolan är jag redan skoltrött, yey. Men det är bara att kämpa på... vill kunna gå ut skolan med nöjda betyg. Behöver inte ha MVG i allt, men vill endå känna mig nöjd och att jag har försökt. men i alla fall...

Just nu...
...är klockan halv 4 och jag sitter i mjukiskläder.
...är jag sjukt sugen på milkshake (ne vådå random?)
...dricker jag juice.
...är jag trött och garvar åt allting.

HAHA, min humor just nu. How to makeout with a stranger!


Kommentarer
Postat av: CeciliaAnn

Haha, äger! :D

Lol, skulle precis kolla på den här xD

2010-10-03 @ 16:24:11
URL: http://ceciliaann.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om man ringer och lägger på då? (a) xD

2010-12-06 @ 20:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0