GO DEVILS

Hur många program ska Anna Anka göra egentligen? HAHA seriöst. Såg precis reklamen för "I form med Anna Anka". Förstår egentligen inte varför vi i Sverige är så beroende av Anna..behöver vi verkligen mer program om henne? Haha. Grattis TV3, grattis...

Jaja, igår tränade jag amerikansk fotboll för första gången i alla fall! DET VAR AWESOME! ... dock känns det verkligen i mina lår och mage. Nu blir det hårdträning dom gäller. Det var jag, Ebba, Emelie och ca 20 stycken killar. Vi lärde oss lite allt möjligt. Det var verkligen hård träning, men kul som fan!


Kommentarer
Postat av: Emelie

sitter här och typ dör för jag har ont på fram och baksidan på låren och magen och axlarna hahha

2010-10-22 @ 19:20:28
Postat av: Ebba

Jag är så jäkla taggad tiss tisdag! träning träning träning!

2010-10-24 @ 12:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0