why don't you love me

Mitt liv består mest av skolan och träning nu förtiden. Lite förvirrad också. Veckorna går otroligt snabbt och jag kan inte fatta att det snart är jul (!). Därimot tror jag har stressat lite för mycket, och att gå på träningen igår var en dum idé...efter att vi hade haft uppvärmning började jag känna mig snurrig och illamående. Satt på sidan om med Emelie istället. Så drygt när man vill så mycket, men kan så lite. Men känner mig lite bättre efter att få ha sovit ut och vilat idag, så ikväll blir det HP 7 med några vänner! Haha, gud vad man har längtat! Jag har läst boken och tycker den var riktigt bra, hoppas filmen är lika.

Måste bara tilläga att mina vänner är bäst. BÄST I TELL YOU! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är med bäst, min lilla Per-Elin! <3

2010-11-19 @ 18:31:10
URL: http://motohealing.blogg.se/
Postat av: Ebba

Elin du är absolut bäst! Du ställer verkligen upp och är där för mig!

2010-11-20 @ 11:38:17
Postat av: TUVA ALICIA - MODEBLOGG

åh, hoppas du mår bättre nu min björn :') <3 (haha wtf)

2010-11-20 @ 14:59:44
URL: http://tuvaalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0