Love Train

Min dator är sööööönder :'( det suger ganska hårt. Så jag får låna mammas ett tag.

Idag är det i alla fall lördag. Otroligt skönt. Känner bara för att stanna hemma och kolla på film, haha.
Glömde berätta att förra helgen var jag på Gäve Gospel! Vi hade en körledare från Chicago som hette Walter Owens, han var grym :)
Snart tänker jag verkligen göra om denna blogg. Byta design osv... fast eftersom jag inte har någon photoshop så känns det inte så kul att göra en header i typ... paint? usch nej.

Nu tänkte jag faktiskt ta mig ut i kylan och dra till videohallen. puss!



                                      Scrubs in my ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

JD är kung!!! (H)

Just detta klipp finner jag honom lite "gay" oxå ;O

Låna nån bra film nurå :O

Puss

2010-02-13 @ 15:24:13
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: Aw tack så jättemkt :D

2010-02-16 @ 20:51:30
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

sumopaint.com



ps fast online, yay!

2010-02-18 @ 15:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0