i'll kick your ass

Min dag har varit... ganska så kort kan man väl säga. Fast rolig! Vaknade hemma i Emelies soffa klockan 14.00 och kände mig inte så himla fräsh. Gick hem och fixade mig, käkade och drog sedan vidare till Ebba för ännu en filmkväll. Drack lite för mycket energidricka.
Men imorgon.. håll i er... då ska jag nämligen lyfta på röven och gymma. Haft dåligt samvete över att jag inte har tränat en enda gång under jullovet... och på tisdag börjat footballträningen -_-' Behöver nog bygga upp lite muskler om jag ska klara att tackla ner biffiga killar i sommar. liiite kanske. Jag vill helst åka till USA i höst med alla ben på rätt plats i kroppen.


                                                   jag! typ.

Sedan efter det ska jag nog träffa Måns en stund. Slutar väl med en filmkväll det också, brukar bli så, hehe.
Ne nu ska jag stänga av datorn och sova. Ebba ska ringa och väcka mig klockan 10, buhu. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0