She took the midnight train going anywhere

Idag är det lördag och dagen har gått fruktansvärt fort. Gårdagen blev inte som tänkt, men en rolig bussresa hem gjorde den hyfsad! Just nu tjockar jag i mig chips och tänkte titta på ett avsnitt av Rebecca & Fiona. Hur sköna tjejer? Jag vill också ha en egen liten mysig lägenhet, ha ett roligt jobb och bara ta dagen som den kommer. Men allt har väl sina för och nackdelar, I guess.

Igår var jag på Vasa och tittade. Riktigt bra skola och religionsläraren var helt underbar. Skönaste läraren jag någonsin träffat, haha! Nu har jag därimot beslutsångest... Thorén eller Vasa? Handel eller humaniora? Sen om jag kommer in på humaniora är en annan grej... men vi får se. Först USA i alla fall.





Kommentarer
Postat av: TUVA ALICIA - MODEBLOGG

HUMANIORA!!!!!! Awesome Elin!



JAAA DE E FINA CHERROBOMBPÖJKEN!

Nej shit, nu måste jag skynda mig till la skolish. MPUSS PÅ DIG!



(FICK MINA YFUPAPPER IGÅR!!!!!!!!!!!!!!!!! Det där med familjbrevet o allt!!! Är du klar med ditt?)

2011-02-02 @ 07:22:33
URL: http://tuvaalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0