An innocent child in new orleans, a simple girl from simple means

Ja, nu tänker jag vara en äkta nolifer och svara på de här 100 frågorna. Varför vet jag inte, är bara riktigt uttråkad. Spännande.

1. Hur gammal är du om fem år? 21!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mamma och brorsan

3. Hur lång är du? 1.68 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? 500 days of summer

5. Vem ringde du senast?
Mamma

6. Vem ringde dig senast? Ebba

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "nej, men kan logga in på msn om 5 minuter <3" från ebbilicious 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på vem!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda sedan ca 1 ½ år tillbaka

10. När såg du senast din mamma? vid middagen

11. Vilken ögonfärg har du? grönblåa

12. När vaknade du i dag? först runt 6.30, somnade sedan om och vaknade typ 10.

13. Vilken är din favoritjulsång? Hmm, last christmas kanske.

14. Vilken är din favoritplats? I min säng, eller i Ebbas kök ätandes mat (Ebba, du har precis blivit tvingad att göra maten du gjorde åt oss i fredags, mohaha) eller hos mormor och morfars underbara stuga på sommaren. PRICELESS.

15. Vilken plats föredrar du minst? Skulle inte vara så trevligt att ligga naken i en snöhög utomhus... 

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningvist i USA och jobbar med media eller något jag tycker är kul, bor i en awesome lägenhet och lever lite "vänner-livet ;) hehe.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? typ...spöken och shit? dunno.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? I fredags hos Ebbas place, när jag och Emelie låg och snackade om lite störda grejer...

19. Hur stor är din säng? vet inte riktigt...den hos mamma är lite föööör liten dock.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda två.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Hemma hos kompisar blir det med kläder....eller? HAHA, ne men sover oftast i en stor t-shirt.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2-3 stycken.

23. Hur många landskap har du bott i? 1.

24. Vilka städer har du bott i? Stockholm och Sandviken.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? ..strumpor utomhus och skor inomshus. Fast tvärtom :)

26. Är du social? Jorå!

27. Vilken är din favoritglass? tro det eller ej, men är faktiskt inte så förtjust i glass. Men får väl vara skittråkig och svara vanilj. Eller päron. Hmm.

28. Vilken är din favoritefterrätt? något chokladigt.

29. Tycker du om kinamat? asiatiskt <3

30. Tycker du om kaffe? Nope.

31. Vad dricker du till frukost? Juice oftast.

32. Sover du på någon särskild sida? lite olika... vem håller koll på det egentligen? Somnar lite hur som helst.

33. Kan du spela poker? njeeaaa.

34. Tycker du om att mysa/kela? Med rätt person ja :)

35. Är du en beroendemänniska? Beroende av? eller.. ne, det skulle jag väl inte säga.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nope, inte vad jag vet 

37. Vill du ha barn?
Inte nu i alla fall, haha.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Men vill lära mig ryska!

39. Har du någonsin åkt ambulans? yes sir.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Fika sorgligt nog... eller bio kanske! Fast måste uppdatera min garderob så mer konsumering av det blir det.

42. Äger du dyrbara smycken? ...definera "dyrt", haha.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Vänner och how i met your mother måste jag nog säga.

44. Kan du rulla med tungan? yesbox

45. Vem är den roligaste människan du känner? HMM.. de som har samma störda humor som mig! De jag umgås med alltså.

46. Sover du med gosedjur? Nope
 
47. Vad har du för ringsignal?
någon ful standard signal.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja brukar använda dom ibland också. Samma storlek och allt.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Jag äter sallad, så räknad tomaterna? HAHA.

50. Flirtar du mycket? ...tjena kexet, står du här och smular? *peddoblick*

51. Kan du byta olja på bilen? Nope.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nope.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Ondskan!

54. Läser du dagstidningen? Ibland när jag har tråkigt vid frukosten.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? haha ne.

56. Dansar du i bilen? Bara till bra musik.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? typ rock klassiker eller något sånt. 
 
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Jadu...något mamma skulle handla hem från ICA kanske, HAHA.

59. När var du i kyrkan senast? Var ett tag sedan med min dåvarandra kör.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Ullis.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Never. Men i sommar - då jävlar :D

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Vet inte riktigt... men jag har stöttande vänner i alla fall.

63. Vad lyssnar du på just nu? Elvis - burning love. KUNG.

64. Har du varit med i tidningen? Si.

65. Vad är det konstigaste du ätit? Kamelkött i egypten...sen vet jag inte.

66. Vem såg dig naken senast? Din mamma. Ne men typ...hos någon kompis när jag bytte om? Dunno.

67. Vad är det för färg på din tandborste? Lila.

68. Hur imponerar man på dig? Humor funkar alltid!

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Blir oftast Ebba.

70. Har du någon piercing? tre i öronen.

71. Din största vinst? 50 kr på lotto.. OHHHH YEAH.

72. Civilstånd? Singel.

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook och några bloggar.

74. Är du fåfäng? njea.. skulle jag nog inte säga...

75.  Ångrar du någonting du gjort? Ja.

76. Hur gammal är din pappa? 51 år.

77. Vilket är ditt drömjobb? Kunna jobba med film och möjligtvis reggisera.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Skulle vilja åka utomlans med några sköna personer i framtiden, eller kanske en konsert...

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv? Två kaniner.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Efter mycket tänkande så kommer jag inte på något nytt, med tanke på att mina läsare är mina vänner som vet en hel del om mig, haha.

81. Svär du ofta? Jo.

82. Sverige när det är som bäst? En varm sommarkväll, fina människor, jordgubbar samt en kall cola i handen. Aaaah.

83. Kan du åka slalom? Kunde förut i alla fall!

84. Vad har du ätit i dag? Nudelsoppa och sallad. Exciting.

85. Vad har du för utbildning? Går i 9an än så länge. Åker sedan till staterna ett år.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Hmm.. svår fråga. Ögonen kanske.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? lite olika.

88. Vilken är din bästa egenskap? Snäll... lite av min humor ibland också. Kan vara bra att vara läskigt lättroad.

89. Vilken är din sämsta egenskap? Otålig som 17.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Hitler pga för hans störda åsikter. Sen Martin luther king kanske!

91. Saknar du något? yes.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja why not liksom? Piffar upp vardagen för personen liksom, haha.

93. Vad gör dig ledsen? Allmänt elaka människor, se sorgliga filmer, när min chipspåse tar slut...

94. Vad gör dig glad? När min mat kommer in på en restuarang, fina vänner, bra musik osv :)

95. Har du varit gift eller förlovad? Haha nej.

96. Vad ska du göra i helgen? Blir nog en liten tripp till Stockholmia!

97. Vad är det knasigaste du gjort? So much to say, so little time...

98. Vad har du för laster? Svårt att komma "igång" med grejer... t.ex skolarbete. Sen har jag svårt att sluta lägga pengar på smågodis och shit.

99. Vem är din förebild? Vet inte riktigt... jag diggar Beyonce rätt mycke faktiskt.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Lyssna på lite mer musik, fixa lite grejer sedan sova.

Klaaaaaaaar. Hoppas du blev underhållen av detta, fast det blev du nog inte. Eller? Ne nu ska jag publicera detta och sedan chillaxa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0