I was dreamin' when I wrote this, forgive me if it goes astray

3e inlägget på ett dygn! OMG.  

Vad har hänt sen föregående inlägget då? Jadu.. jag vurpade efter lunchen och skrapade upp hela knäet samt en stuckning vid högra handleden. Nu har jag lindat båda delarna, ser riktigt macho ut. Den här veckan har inte varit så speciellt bra känner jag. Skulle helst vilja spola fram tiden ett tag. Tiden suger.

Håller just nu på att skriva en uppsats om EU. Tycker att SO har blivit mer och mer intressant faktiskt... gillar historia, samhällskunskap, religion och sånt. Bättre än NO iallafall! Kemi och fysik förstår jag inte på mig alls... bara så ni vet liksom.

Nu ska jag och min stackars kropp plugga lite matte och SO, duscha och sedan sova. Nya tag imorgon igen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0