Blivit lämnad i staden, medan du gick och blunda

Har på mig en ansiktsmask och pluggar matte. Prov på onsdag... osäker på hur det kommer gå. Imorgon blir det nationella i svenska, lite lättare i alla fall! Idag stannade jag hemma från skolan. Halsont och lite feber, not good. Men måste som sagt tvinga mig till skolan imorgon.

Jag längtar så sinnesjukt mycket till sommaren! Svensk sommar är otroligt underskattat faktiskt, haha. 28 juni - 2 juli blir det Peace&Love i Borlänge. Ska bli grymt roligt att se Oskar linnros och The Sounds live! 

Justja, på torsdag ska jag börja på street igen! Har faktiskt saknat det, men nu jävlar (:
Nu ska jag fortsätta plugga och sedan kanske titta på någon film. Kram, puss, hejdå eller vad man nu säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0