My teenage dream

Det har varit tyst ett tag på USA-fronten... men har helt enkelt inte haft det där suget att blogga om det. Men nu jävlar! Ska bara skriva ut lite bilder och få mina betyg från skolan och sedan ska papperna skickas till staterna. Har också "anmält" mig om att få vara en av utbytesstudent.se bloggare under året. Det är faktiskt helt sinnessjukt att om 6 månader är det dags för mitt livsresa. Tuva följer med också! Hur bra? En del av mig vill stanna upp tiden och hinna ta vara på tiden i Sverige - men samtidigt vill jag inget hellre än att få åka till USA nu. Men det börjar faktiskt närma sig... kommer ihåg hur jag satt i somras och tänkte "åååh det är ett helt år kvar!" ... men whoops ett halvår gick och nu sitter jag här. 6 månader. 6 månader kvar i långa landet falukorv. 6 jävla månader är ingenting.

Det här är verkligen min USA-låt som jag spelade sönder förut! Älskar, älskar, älskar.


Kommentarer
Postat av: TUVA ALICIA - MODEBLOGG

AMAGUUD AMAGUUUD!

dududududududududuuddududu. Har du alltså inte skickat in papperna än? Det där lät stressande, menade det inte så, men du fattar!! Ja ska skicka in dem nästa vecka :D

var o fixa pass i förrgår, ser ut som en drogad Lindsay Lohan på bilden. haha

2011-02-16 @ 20:36:46
URL: http://tuvaalicia.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: Tack så jättemycket! :D

2011-02-17 @ 05:54:47
URL: http://motohealing.blogg.se/
Postat av: Katt

Hej, (hoppas inte min kommentar e nåån reklam, blev lite rädd där, haha) nä,, men hittade dig på utbytesstudent.se,,, finns där själv också. Snygg header du har!! Egen bild elller typ tumblr?

Sjukt vad tiden går fort, 5 månader kvar nästan nu (beroende när man får avresa)!! Taggad, kolla in på min blogg om du vill! lovar att det inte finns någon tävling där. än.. ;)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0