bara bara blåsa såpbubbler

Fick världens dampryck och tog ner allt från mina väggar. Så nu är det väldigt... tomt. Åh är på världens intredningshumör och vill göra om allt! Måla om, köpa ny säng, nya hyllor, spegel och inreda det mysigt med massa ljus och kuddar. Inte sådär "hej jag gillar hellokitty och gulliga hästar" utan mer typ... "Tja. Jag är egentligen ganska killig men gillar doftljus och mysiga kuddar. Men släng in ett trumsett så blir det finnemang!"... typ så. Mina blogginlägg har en tendens att bli väldigt random när jag har druckit för mycket cola, haha.

Imorgon är det söndag och då ska jag sova och plugga. Hoppas ni kan sova gott nu när ni vet det.

Gammal låt med Snook, men jävligt skön. Sköna killar också.


Kommentarer
Postat av: ebba

Kommentera inte reklam skit och typ 'Hej tävling på min blogg!' kommer inte acceptera sånna kommentarer. men ni får annars jätte gärna kommentera! höhö :DD

2011-02-13 @ 00:16:33
Postat av: ebbi bajskorv dorky korvis fiskis malakotruly fiskmås korvmacka med syltsenap och makkara leipä

OSKAR ÄR SEXIG!!!

2011-02-13 @ 00:16:57
Postat av: elin

OSKAR ÄR SEXIG EBBA!!

2011-02-13 @ 00:26:38
URL: http://reedhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0