Du är bäst nu, men du var bättre nu, våra briser gör oss till människor.

Blev glad när jag och Ebba nyss gick in på Peace&love's hemsida och såg att Journey, The sounds, Oskar linnros samt Daniel Adamsray kommer! Hur awesome? Jag är en nämligen en festival-oskuld och vill gärna åka, hehe. Kan inte sommaren komma lite snabbare? 1a Februari...give me a break.

Jag är inne i världens inspirationsperiod just nu. Känner för att skriva texter, hålla på med musik och gud vet vad. Eftersom blogg.se har damp i stjärten och gör så att man inte kan lägga in videos, så kika på detta.

Nu ska jag snart åka till doktorn. "Varför då?" tänker ni nu. Jag ska nämligen kolla massa grejer inför USA och sånt... amerikanerna vill inte att jag ska komma dit med massa smittsamma sjukdomar. Vem vet vad vi svenskar har haft för oss...

Nu blir det lite plugg. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0