wazzap yall?

Just spenderat den senaste timmen att snacka med två killar från Texas, haha. Sjukt roliga. Speciellt när dom försökte utala mitt efternamn med en grov texas-dialekt. Lät mer som "Ejylon Shwaarngreeen Meh-liijn". Sedan började dom nynna på basshunter och prata om snö. Väldigt roande, haha.

Jag är för pigg för att sova, men för trött och sjuk för att göra någonting. Så det blir att krypa ner i sängen med laptopen och titta på en film. "Funny People" heter den. Ja, det hoppas jag också. Vill skratta, heheheh.

Godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: ellen

hihi, heeeeej elin pelin :B sjukt tröök att va sjuk... men jag måste säga att jag är ganska inspererad av att du ska till USA så! jag btw kanske ska till england i sommar ist för att vara där i ett helt år (som vissa andra lyckostar ska) så ska jag bara vara där i typ 3 vecker, men endå asnajs :D

2010-09-14 @ 07:00:19
URL: http://ttthinkabouttit.blogg.se/
Postat av: frida

sv: tack så mycket, men jag måste tillägga att du är snäppet sötare! Såg att du ska till USA! Kul! Jag åker till NY den 11 oktober :)

kram

2010-09-15 @ 22:01:02
URL: http://fridaworldwide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0