Breaking the habit

Hello there! Det har småregnat hela dagen och jag har bara varit inomhus, haha. Finns inte så mycket mer att göra när man har blivit sjuk igen (!!). Låter seriöst som Voldemort när jag pratar. Väckte mig själv imorse av att jag hostade som en pensionär volym 3. HAHA, fan vad folk som läser min blogg måste tycka jag är udda. Snackar bara om att hosta som pensionärer, USA och.. mat. Ska kanske bli den nya Kissie?! Operera brösten, fixa läpparna och bara vara allmänt dryg? Vi kör på det! ....

Vad jag lyssnar på just nu:
Linkin Park - Bleed It Out
 (LOVE!)



Kommentarer
Postat av: Emelie Puppi

Linkin park (H)

2010-09-26 @ 12:09:16
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-27 @ 09:16:50
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0