digging deeper just to throw it away

I tisdags (eller om det var i onsdags) så fick vi en tidning om gymnasieval från skolan. Asså, för ett år sedan hade jag varit helt säker på vad jag skulle gått, men nu är jag osäker. Visserligen drar jag till USA först, men ska ändå söka in som dom andra. John Bauer verkar ju ganska nice. Vet dock inte om jag vill gå IT-media eller estet..hmm.. så här står det på deras hemsida:

För att trivas på IT-mediaprogrammet bör du:

* Tycka om att arbeta kreativt med bild, ljud och text
* Vara intresserad av vad som händer runt omkring dig
* Vilja lära dig nytt och vara öppen för nya och moderna tekniker.

För att trivas på estetprogrammet bör du:

* Brinna för musiken
* Vilja experimentera med ny teknik för att utveckla din musik
* Tycka om att jobba med projekt från start till slut

hmm. Jaja, ska i alla fall gå på öppter hus den 18 November. Vi får se hur det blir. USA kanske kommer vända mig helt? Kanske kommer hem som värsta mattesnillet (not) och typ "Hello Swerige. Jag going to börja on natur/teknik/IT!"

Ne, nu ska jag publicera detta underbara inlägg och duscha. Blir filmkväll ikväll! GREAT (:

sexig bild:



osexig bild:



Kommentarer
Postat av: ellen

jag gillade mest den där sexiga bilden ;)

2010-10-09 @ 18:56:27
URL: http://ttthinkabouttit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0