like I’m the only girl in the world, like I’m the only one who knows your heart

FAN VAD SKÖNT MED HELG. Fast..jag borde egentligen plugga, men jag orkar inte. Fast jag borde verkligen. Men jag orkar inte. Fast jag borde. Men jag orkar inte. Borde. Orkar inte. Buhu.

Jag har egentligen inget vettigt att blogga om. Väntar på att mamma ska komma hem med lite käk, hehe. Nästa vecka blir det prao! Jag ska ha på mig en vit rock och lyssna på människora olika problem. Någon som vet vad jag menar? Ingen. nehe.

Nu ropar TVn på mig. Seee ya! Bjuder på en liten bild från Gotland också. Jag, Elin, Anna och Sonja!


                                                                    

Kommentarer
Postat av: Ebba

Men gú va trevligt ilin! din lilla busiga smöris!(:

måste också plugga

men jag orkar inte

måste

men vill inte

borde...

men orkar inte!

2010-10-15 @ 19:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0