Jod Gul

Hallå där! Ligger i min säng tillsammans med mina feta nya hörlurar som jag fick i julklapp. Riktigt nice är dom. Kommer inte bli så jobbigt att promenera i kylan nu, hehe. Min jul var i alla fall bra. Tittade på kalle anka, åt alldeles för mycket julmat och öppnade paket. En äkta svennejul helt enkelt.

Jag känner att min blogginspiration är på 0 just nu tyvärr. Det är mycket jag vill skriva, men får ändå inte ut på papper. Eller på blogg.se, rättare sagt. I skolan var det sjukt mycket sista veckan, men nu är det som tur lov och tid för att inte göra ett skiiiiit. Eller jag ska väl umgås med kompisar, gymma lite, titta på massa filmer, äta massa onyttigheter, förhoppningsvist göra något på nyår, slösa pengar på fika, ta långa sovmorgonar och shoppa lite. Låter ganska så bra! Sen kanske det dyker upp något oväntat. Vem vet, men det återstår att se. Nu är klockan kvart över 3 och jag sitter som en pensionär i sängen och äter något konstigt julgodis som smakar mintchoklad och gammal instängd källare. Fräsigt. 
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0