prince - raspberry beret

She wore a raspberry beret
The kind U’d find in a second hand store
Raspberry beret
If it was warm, she wouldn't wear much more
Raspberry beret
I think I love her

Sitter och lyssnar på Prince underbara musik. Seriöst, finns ingen bättre! Vet inte varför jag älskar hans musik så mycket. Jag blir bara lycklig & glad av den ♥ Önskar att jag levde på 80-talet då jag skulle gå på varenda konsert och få uppleva hans stora tid. Men jaja, nog om honom ;P Sitter här bredvid Tuva som spelar Tombraider. Ser fan kånligt ut, nu typ skricker hon och blir jagad av stora spindlar! HAH usch!
jaja, nu blir det tårta, puss! :)


                                          prince

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0